1. In cazul in care am gresit datele de facturare , ce trebuie sa fac?
Modificare datelor de facturare pentru o camanda finalizata presupune stornarea facturi si emiterea unei facturi noi cu datele corecte. Din punct de vedere contabil refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si numai pentru acele facturi ce depasesc valoarea de 500 lei fara TVA.
In acest caz ne trimiteti detaliile care trebuiesc modificate pe adresa de email online@medtehnica.ro, iar noi vom raspunde solicitarii cu o noua factura in cel mai scurt timp.
2. Ce trebuie sa fac in cazul in care am primit un alt produs fata de ce am comandat?
In acest caz te rugam sa ne trimiti email pentru a sesiza faptul ca ai primit un alt produs decat cel comandat si apoi sa ni-l trimiti inapoi, pentru a-l inclocui cu produsul corect , pretul curierului fiind suportat de noi.
3. Produsul comandat l-am primit defect, ce trebuie sa fac?
In acest caz ne poti contacta telefonic la numarul 0743 200 828 sau prin e-mail la adresa online@medtehnica.ro
4. Care este avantajul meu comandand produsele online?
Beneficiezi de o serie de avantaje prin plasarea de comenzi online: 1) Poti comanda produsul dorit la orice ora, comanda este inregistrata si procesata in urmatoarea zi lucratoare. 2)Poti comanda produsele dorite direct de pe site daca in dreptul acestora este culoarea verde care inseamna ca sunt in stoc ; 3) De pe numarul de AWB pe care il primesti odata cu notificarea preluarii coletului de catre un curier, poti verifica traseul comenzii pana la livrarea ei .
5. Cand se livreaza comanda mea?
Scopul nostru este sa primiti produsele comandate in cel mai scurt timp. Procesarea comenzii are loc imediat dupa primirea ei. In cazul in care produsul nu se afla in stoc, veti fi anuntat prin e-mail sau telefonic.
Timpii de livrare se aplică din momentul confirmării comenzii, exceptând zilele nelucrătoare si pot varia de la 1 zi la 30 de zile. In perioadele de sarbatori sau in cazul problemelor meteo, perioada de livrare se poate prelungi (Paste, Craciun, Black Friday, situatii meteo etc).
Termenul de livrare se ia in considerare din momentul transmiterii coletului catre agentul Urgent Curier sau DPD, nu de la lansarea comenzii.
Posibilitatea verificarii coletului la livrare este disponibila contra cost.
Comenzile online se pot onora doar in sistemul de livrare descris mai jos.
- Urgent Cargus : livrarea se face in 24-48 de ore la adresa destinatarului. Taxa de transport este de 20 lei pe pachet cu TVA inclus pentru comenzile mai mici de 500 Lei (exceptand mobilierul medical). Aceasta optiune este valabila numai daca in localitatea in care locuiti este punct de lucru Urgent Curier. Lista cu toate punctele de lucru o puteti consulta aici.
- DPD : livrarea se face in 24-48 de ore la adresa destinatarului. Taxa de transport este de 20 lei pe pachet cu TVA inclus pentru comenzile mai mici de 500 Lei ((exceptand mobilierul medical). Aceasta optiune este valabila numai daca in localitatea in care locuiti este punct de lucru DPD.
- Pentru fiecare produs adaugat la comanda (cu exceptia echipamentelor si a mobilierului) , se mai adauga 3 lei la taxa de transport (de exemplu: daca aveti 3 produse in comanda, taxa de transport va fi 26 lei). Livrarea se va efectua prin firma de curierat, iar plata coletului se face ramburs catre agentul de curierat sau prin transfer bancar.
- Ridicare din showroom: se poate face din magazinul Med Tehnica localizat in Craiova, str. Calea Unirii, nr. 91,sau magazinul Med Tehnica din Calea Bucuresti nr. 66-68 in intervalul orar 8:30 - 17:30
6. Program de lucru si contact service
Adresa: Strada Silozului, Nr.30 ,Modulul 11 Cassia Park, Craiova
Telefon: 0773743297
E-mail: service@medtehnica.ro
Program de lucru: Luni - Vineri: 08:30 - 17:30;
7. Cum sunt anuntat daca produsul meu a fost reparat?
Cand produsul tau a fost reparat, vei fi anuntat in scris (mail/ SMS) in vederea ridicarii lui.
8. Cum pot trimite produsul in service?
Ne contactezi telefonic la numarul 0743 200 828 si ne trimiti prin curier produsul defect pentru a putea fi reparat in service, sau pentru a fi inlocuit daca termenii din certificatul de garantie.
9. Cum sa procedez in cazul in care am un produs defect din categoria Aparatura medicala si accesorii?
Te rugam sa contactezi departamentul de service in conditiile in care produsul tau se afla inca in perioada de garantie. Un tehnician va veni la adresa specificata pentru constatarea defectului si remedierea produsului.
10. Cum stiu daca produsul meu este eligibil pentru a fi returnat?
Produsul poate fi returnat doar daca este in aceeasi stare cum v-a fost livrat de curier, adica sa nu prezinte zgarieturi, accesorii care lipsesc, socuri electrice.
11. Cum primesc inapoi banii dupa ce am efectuat returul unui produs?
Banii se returneaza in contul bancar online cu care ati platit initial produsul.
12. In cazul in care nu am primit certificatul de garantie, cum sa procedez?
Inregistreaza-te pe cont-ul tau si acceseaza “Acasa /Info-center/Contact” scrie datele tale de contact si apoi scurta descriere a problemei in rubric “ Comentarii”. In cel mai scurt timp te va contacta un reprezentant al firmei pentru a te ajuta in vederea eliberarii unui certificate de garantie.
13. Nu am primit factura. Ce fac?
De regula coletul se livreaza impreuna cu factura si certificatul de garantie. In cazul in care factura lipseste din colet, sesizati acest lucru telefonic la numarul 0743 200 828 si adresa de email online@medtehnica.ro
14. Cum sa procedez daca nu sunt multumit de produs si vreau sa il returnez?
Conform ordonantei 130/2000, clientul are dreptul sa notifice in scris sau telefonic comerciantului ca doreste sa returneze produsul comandat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.
Depasirea celor 10 zile lucratoare duce la anularea posibilitatii returnarii produsului.
Pentru a putea fi returnat, produsul trebuie sa nu fi fost folosit niciodata, sa aiba toate etichetele cu care a venit si ambalajul original, sa nu se cunoasca ca a fost desfacut ambalajul.
Deteriorarea ambalajului sub orice forma atrage neacceptarea returnarii produsului. Acesta va fi trimis inapoi pe cheltuiala clientului.
Nu sunt acceptate pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobituri, zgarieturi, socuri, etc sau numere seriale sterse sau modificate.
Produsul se returneaza doar prin curier pe cheltuiala clientului, exceptie facand doar cazul in care nu ati primit ceea ce ati comandat. Atunci comerciantul va suporta cheltuielile de transport.
Doar produsele comandate prin curierul cu care avem contract pot fi returnate, celelalte, comandate prin posta sau alt curier nu pot fi returnate decat daca se va stabili dinainte o intelegere in sensul acesta.
Banii vor fi returnati in termen de maxim 30 de zile lucratoare de la returnarea produsului.
Taxa de transport nu se returneaza.
Urmatorul formular trebuie sa fie completat in intregime.
Va vom raspunde prin e-mail sau telefon in 24 de ore, cu instructiuni de returnare. Puteti accesa formularul de retur aici.
15. Produsul s-a defectat. Cum procedez pentru a fi reparat in garantie?
Med Tehnica acorda service in garantie si post-garantie conform reglementarilor internationale si in concordanta cu instructiunile cuprinse in manualele de service si manualele de utilizare, elaborate de firmele producatoare.
De asemenea, putem furniza piese de schimb si materiale consumabile necesare unei bune functionari a echipamentelor.
Obiectivul nostru este ca intre Med Tehnica si clientii sai sa se stabileasca relatii durabile de parteneriat, bazate pe punerea la dispozitie a unor echipamente medicale performante, adaptate bugetului de care dispune fiecare client, precum si asigurarea unor servicii de calitate pentru punerea in functiune, mentenanta si service.
Va oferim aparatura pentru dotarea cabinetelor medicale in functie de specializare, instruire pentru utilizarea optima a echipamentului medical achizitionat, suport tehnic - asigurat de personalul nostru, asigurarea intretinerii periodice a aparatelor furnizate si interventii de service prompte.
Serviciile oferite de Med Tehnica sunt:
- Consultanta tehnica in faza de achizitie;
- Sprijin in pregatrirea conforma a spatiului si mediului unde se vor instala echipamentele livrate;
- Instalarea si punerea in functiune a echipamentelor, inclusiv instruirea personalului utilizator;
- Service/ Mentenanta in perioada de garantie;
- Service/ Mentenanta in perioada post-garantie pe baza contractului de service.
16. Oare cum pot sa modific sau sa anulez o comanda activa?
Poti sa modifici sau sa anulezi o comanda activa anuntand telefonic la numarul 0743 200 828 in cel mai scurt timp.
17. Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?
Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de Reclamatii & Sesizari Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.
18. In cat timp este reparat un produs defect?
Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service
19. Ce pot face daca am pierdut certificatul de garantie?
Obiectivul nostru este ca intre Med Tehnica si clientii sai sa se stabileasca relatii durabile de parteneriat, bazate pe punerea la dispozitie a unor echipamente medicale performante, adaptate bugetului de care dispune fiecare client, precum si asigurarea unor servicii de calitate pentru punerea in functiune, mentenanta si service.
Pastrati bonul si factura si prezentati-le atunci cand solicitati certificatul de garantie pentru produsul achizitionat.
20. Cum pot plati in rate?
Solutiile de finantare MED TEHNICA acopera o gama larga de necesitati. Astfel, in afara de produse si echipamente medicale, firma noastra ofera oportunitati de finantare pentru medici, prin parteneriatele cu Banca Transilvania si Libra Bank.
Va invitam sa alegeti solutia potrivita pentru nevoile dumneavoastra!
Suntem un model de business unic in piata bancara din Romania prin produsele specifice, consultanta oferita, 10 sedii dedicate colaborarii cu comunitatea medicala, precum si o echipa formata din peste 80 de medici si specialisti din domeniul bancar.
Punem accent pe specializarea si experienta medicilor, indiferent daca acestia sunt la inceput de drum si doresc sa isi deschida un cabinet sau vor sa dezvolte business–ul deja existent. Stabilirea sumelor maxime creditate se face pe baza competentelor si activitatii profesionale, ceea ce ne ofera flexibilitate, iar medicilor, acces real la finantare.
Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati www.diviziapentrumedici.ro
Tel verde: 0800.8.BTMED (0800.8.28633)
21. Ai fost multumit dupa ce ai comandat produse de la noi?
Lasa-ne un comentariu pentru a afla parerea ta despre experienta avuta cu produsele comandate de pe site-ul www.medshop.ro
Parerea ta este foarte importanta pentru noi cand vine vorba despre produsele comandate de pe site-ul nostru. Indiferent ca esti foarte multumit de produsele comandate sau te-ai confruntat cu dificultati , punctul tau de vedere ne ajuta sa devenim mai buni si in interesul clientilor nostrii
Uite cateva sugestii despre ce ar trebui sa ne transmiti:
- Spune-ne care este motivul pentru care ti-a placut sau nu produsul achizionat din magazinul nostru.
- Transmite-ne daca comanda achizitionata corespunde cerintelor si asteptarilor tale.
- Fii cat mai explicit si exprima parerea ta cat mai in detaliu fara a posta link-uri care se refera la firmele concurente sau preturi
- Spune-ne care este motivul pentru care ai recomanda produsele noastre si altor persoane.
Vizitatorii pot trimite impresii, comentarii, sugestii, intrebari sau alte informatii, atat timp cat continutul lor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, atentind la pudoare sau la drepturile de proprietate intelectuala sau aducand injurii unui tert. De asemenea, nu trebuie sa constituie sau sa contina virusi, campanii politice sau orice forma de spam.
In cazul in care comentariile sunt respinse motivul este nerespectarea criteriilor de mai jos:
- Exprimare nepotrivita – foloseste un limbaj prietenos in mesajul tau.
- Protectia datelor cu character personal- te rugam sa ne transmiti mesajele tale fara ca aceste sa includa date de contact, adrese , nume si prenume.
- Despre concurenta noastra – noua ne place concurenta noastra deoarece firmele concurente ne provoaca sa devenim mai buni si inovativi, si de aceea te rugam ca in mesajul tau sa prezinti cat mai detaliat situatii doar despre Med-Tehnica S.R.L.
- Informatii legate de pret: In functie de perioadele de reduceri preturile beneficiaza de discount asa ca acestea pot sa difere in momentul in care alti clienti acceseaza site-ul nostru.
Asigura-te ca ne transmiti mesajul tau in rubrica “Comentarii” pe care o gasesti accesand meniul Acasa /Info-center/Contact” scrie datele tale de contact si apoi scurta descriere a problemei in rubrica “ Comentarii”
Iti raspundem in cel mai scurt timp.
22. Daca vrei sa faci o sesizare te rugam sa ne trimiti email la adresa online@medtehnica.ro si te vom contacta in cel mai scurt timp pentru a-ti prezenta o solutie:
Prin inregistrarea unui comentariu pe site-ul nostru utilizatorul si Clientul ii da dreptul irevocabil, neexclusi si perpetuu Vanzatorului de a se folosi, de a traduce , de a publica, afisa si distribui continutul mesajului.